Aldrig mer "hundöron"!

Hittade de perfekta bokmärkena för den entusiastiska läsaren, eller kanske studenten, som vill märka ut särskilt intressanta, läsvärda eller viktiga stycken i boken utan att för den skull behöva förstöra den med vikta hörn:

image2

Jag har redan fullt klart för mig hur jag skulle använda dem: frågetecknet för avsnitt som tål att reflektera en extra gång över, utropstecknet för de där styckena som träffar mitt i prick, citationstecken självklart för stycken att citera, och asterisken för extra vackra avsnitt. :)

Du hittar dem på Fredflare.com.

Kommentarer
Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Hur smart som helst! Mycket snyggare än avrivna post-it lappar eller hundöron!

2008-02-26 @ 08:47:33
URL: http://bokmarkesbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0