Tjohoo! :)

Igår fick jag ett brev hem i postlådan, jag hade vunnit pris i en korsordstävling i Dagens Nyheter. Priset? Ett presentkort på 200 kronor på AdLibris! Tjoho, det kan ju inte bli bättre! :) Så jag skyndade mig att logga in och plocka den virtuella kundvagnen full. Dessa böcker blev det:
- No tears for queers av Johan Hilton, en verklighetsbaserad bok om hatbrott mot homosexuella. 39:- Städade bokhyllan och insåg att jag redan har den här boken, så nu har jag plockat bort den från varukorgen.
- Pages for you av Sylvia Brownrigg, en skönlitterär historia på engelska om en ung tjej som förälskar sig i sin lärarinna. 107:-
- Lär dig ta emot djurens budskap av Mia Mattsson-Mercer, en bok om att kommunicera med djur. 39:-
- Vi är inte ensamma av Margit Sandemo, en bok om övernaturliga fenomen t.ex. "osynliga hjälpare". 39:-
- Tjuvlyssnat av Damon Rasti37:-
- Mias hemlighet av Maria Eriksson (uppföljaren till "Gömda" och "Asyl") 35:-

Allt detta blev alltså att kosta mig endast 96:- 57:- (frakten är fri) - inte illa! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grattis va roligt att du vann själv är jag jätte dålig på korsord och det är inte särskilt roligt heler=)

2008-02-27 @ 15:58:11
URL: http://becccis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0